קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

אתיקה של תיעוד: אתגרים בזמן משבר עולמי

שיחה מפרה בהשתתפות הקהל, על תהליכים מחשבתיים שקורים "מאחורי הקלעים" ביצירה הדוקומנטרית. יצירה שמעצם טבעה מעלה שאלות אתיות בימי משבר ובכלל.

דברי פתיחה – עמית גורן, במאי ומפיק קולנוע תיעודי, מנכ"ל קרן מקור לסרטי קולנוע וטלוויזיה

בהשתתפות – CARRIE LOZANO (נציגת IDA) מפיקת קולנוע דוקומנטרי, עיתונאית ומרצה באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה

פרופ' דן גבע, במאי וצלם קולנוע דוקומנטרי, מרצה ומייסד The Ethics Lab

תומר הימן – במאי ומפיק קולנוע תעודי ("תומר והשרוטים", "בובות נייר", "מיסטר גאגא", "יונתן אגסי הציל את חיי" ועוד).

מיפוי תעשיית הקולנוע הדוקומנטרי בגרמניה

Björn Jensen נציג AG DOK – איגוד יוצרי הקולנוע הגרמנים – ממפה את גופי השידור והקרנות בגרמניה ויסביר על העבודה עם מפיקים מקומיים.

Distribution Plan A with Peter Gerard

הפצה דיגיטלית של סרטי דוקו בראי משבר הקורונה: סקירה של פלטפורמות דיגיטליות שונות, כיצד לייצר "באז" ולבנות קהל סביב הסרט שלך, ומה המקום של הקולנוע הדוקומנטרי הישראלי בחו"ל?

פסטיבלי קולנוע ואסטרטגיות הפצה

סטפני פוקס מחברת Autlook Filmsales, סוכנות מובילה למכירת סדרות וסרטים דוקומנטריים מפרטת את תפקידם ומעמדם של פסטיבלי הקולנוע בימים אלה וחשיבותם בבניית אסטרטגיית ההפצה של הסרט הדוקומנטרי ומכירתו בעולם.

כוחו של הטריילר – Test Case

טריילר טוב הוא אחד מכלי המכירה והשיווק החשובים ביותר. מניסיון של שנים בעולמות ההפצה ובעבודה, ג'וליאנה פנארנדה-לופטוס, במאית שותפה ומפיקת הסרט "תזמורת ממוחזרת", מספרת על הצלחת הסרט דרך הטריילר הבינלאומי

 

Film Marketing: Go Digital שיווק דיגיטלי

 

ג'ואנה סולקה, מחברת Alphapanda, המתמחה בשיווק דיגיטלי לתעשיית הקולנוע, בסקירה מרתקת על האפשרויות האינסופיות שהרשתות החברתיות מציעות לשיווק סרטי קולנוע וחשיפה לקהל יעד רלוונטי

VOD למתחילים – מאת EUROVOD

סקירה מקיפה מנציגת EUROVOD – המאגד את פלטפורמות ה Video on Demand האירופאיות המתמחות בקולנוע עצמאי, שתכלול מושגי מפתח וטיפים שיעזרו לכם להתנהל בשוק המתפתח של פלטפורמות ה VOD. ניתוח השוק, הסבר על המודלים העסקיים השונים ומתן כלים מעשיים לאיתור הפלטפורמה המתאימה לסרט שלכם.

וובינר אנימציה- איך לעצב Look & Feel

ג'ון דוסנברי, מעצב אומנותי מנוסה, מי שהשתתף בחייו בפיצ'ים (משני צידי המתרס) מסביר ונותן דוגמאות – איך לבנות נכון ולהשתמש בטכניקות עיצוב שונות כדי להעביר את נקודת המבט, הטון והרעיון של הסדרה כולה. מבחירת צבעים וצורות ועד טקסטורות ופרופורציות – כל מה שיעביר בדרך הטובה ביותר ללא מילים – את מה שאתם רוצים בעצם לומר.

מנחה: אן-מרי אזנר
הסדרה הופקה בשיתוף Animation Israel

וובינר אנימציה – מה זה בעצם Pitch Deck?

מבוא שהוא MUST לכל מי שרוצה להציג את הרעיון שלו.ה לסדרת אנימציה בחו"ל. אן-מארי אזנר (מייסדת שותפה של Animation Israel ויוצרת סדרות טלוויזיה) סוקרת את הסטנדרט הבינלאומי ל Pitch Deck –ומראה דוגמאות וכללי אצבע ל 'עשה' ו'אל תעשה'.

וובינר אנימציה – בניית עולם ויצירת דמויות

קרוליין היי ואנדרו סאביסטון פיתחו וערכו את כתיבת סדרת האנימציה המצליחה 'ריינג'ר רוב' המשודרת בערוץ הטלוויזיה הופ! שניהם זוכי פרסים ובעלי ניסיון רב בכתיבת סדרות לגיל הרך. בשיחה זו הם מסבירים איך לבנות עולם שלם בו מתרחשת עלילת הסדרה ובו מתקיימות ומתנהלות הדמויות אותן יש ליצור ולהתאים לקהל היעד.

מנחה: אן-מרי אסנר
הסדרה הופקה בשיתוף Animation Israel