קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

The American Model

 

A panel on financing, working with the US market, and the major shifts in the media corporate landscape.

Moderated by Danna Stern

Participants: • Igal Svet, VP Documentaries, discovery + • Russ McCarroll, Founder, Pocket Square Productions / Consultant, SIPUR • Lauren Haber, Head of Development, Impact Partners

Future of TV in a Changing World

Exploring the trends and changes that affect public broadcasters, the streaming boom, collaborations between broadcasters, and the duties of publicly-funded companies in a rapidly-shifting landscape.

IMAPCT 101

An introduction to Impact, and how documentary films can foster change through internationally proven Impact strategies.

 

איך לבחור סוכן מכירות?

איך לבחור סוכן מכירות? ג'וליה שורט מISI תבאר ותנתח

 

How to Get the Most of a 30 Minutes Meeting?

שיחה עם Paul Pauwels – מפיק ויועץ מנוסה, מומחה, מנחה ומדריך בארגונים וסדנאות רבות בכל רחבי העולם.

כמי שישב משני צידי המתרס (והשולחן) בפגישות שכאלה בשווקים שונים לאורך השנים, ייתן לנו פול טיפים על איך לנהל את 30 הדקות שיש לכם/ן עם מקבלי/ות ההחלטות מחו"ל על הצד הטוב ביותר.

מה להביא להפגישה? איך להתכונן אליה? איך להציג את עצמי? על מה לשים דגש? מה להניח שהצד השני יודע עליי?

קופרודוקציה – להיות או לא להיות?

אנה ווידרה תשתף אותנו מניסיונה העשיר למה בעצם והאם כדאי להיכנס לקופרודוקציה? מהן המדינות איתן הכי "כדאי" להפיק במשותף סרט? ומהם אותם מדדי כדאיות? מהם הצדדים הטכניים שיש לקחת בחשבון? ומהן השאלות שעלינו לשאול את עצמנו ואת השותף.ה הפוטנציאליים שלנו לפני שבכלל מתחילים במו"מ? איך "הכי נכון" להציג את הפרויקט שלי בפני מפיק.ה שותף.ה עתידי.ת? מה נכון לחשוף ומתי? ועוד הרבה הרבה שאלות פרקטיות שתמיד רצינו לשאול…
אנה ווידרה מנהלת את Otter Films, חברת הפקות הממוקמת בוורשה ומתמקדת בסרטי ארט-האוס עלילתיים וסרטי תיעודה לקולנוע וטלוויזיה, לשוק הבינלאומי.

אתיקה של תיעוד: אתגרים בזמן משבר עולמי

שיחה מפרה בהשתתפות הקהל, על תהליכים מחשבתיים שקורים "מאחורי הקלעים" ביצירה הדוקומנטרית. יצירה שמעצם טבעה מעלה שאלות אתיות בימי משבר ובכלל.

דברי פתיחה – עמית גורן, במאי ומפיק קולנוע תיעודי, מנכ"ל קרן מקור לסרטי קולנוע וטלוויזיה

בהשתתפות – CARRIE LOZANO (נציגת IDA) מפיקת קולנוע דוקומנטרי, עיתונאית ומרצה באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה

פרופ' דן גבע, במאי וצלם קולנוע דוקומנטרי, מרצה ומייסד The Ethics Lab

תומר הימן – במאי ומפיק קולנוע תעודי ("תומר והשרוטים", "בובות נייר", "מיסטר גאגא", "יונתן אגסי הציל את חיי" ועוד).

מיפוי תעשיית הקולנוע הדוקומנטרי בגרמניה

Björn Jensen נציג AG DOK – איגוד יוצרי הקולנוע הגרמנים – ממפה את גופי השידור והקרנות בגרמניה ויסביר על העבודה עם מפיקים מקומיים.

Distribution Plan A with Peter Gerard

הפצה דיגיטלית של סרטי דוקו בראי משבר הקורונה: סקירה של פלטפורמות דיגיטליות שונות, כיצד לייצר "באז" ולבנות קהל סביב הסרט שלך, ומה המקום של הקולנוע הדוקומנטרי הישראלי בחו"ל?

פסטיבלי קולנוע ואסטרטגיות הפצה

סטפני פוקס מחברת Autlook Filmsales, סוכנות מובילה למכירת סדרות וסרטים דוקומנטריים מפרטת את תפקידם ומעמדם של פסטיבלי הקולנוע בימים אלה וחשיבותם בבניית אסטרטגיית ההפצה של הסרט הדוקומנטרי ומכירתו בעולם.

דילוג לתוכן