קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

קול קורא – מענק הפצה על שם אורנה ירמות ז"ל

קרן קופרו ומשפחת ירמות שמחים להכריז על קול קורא למענק הפצה ושיווק ליוצר.ת קולנוע תיעודי על שמה של מייסדת עמותת קופרו, אורנה ירמות ז"ל.

אורנה ירמות ז"ל האמינה בכוחם של סרטים דוקומנטריים לשנות מציאות לטובה, בחופש הביטוי ובזכויות אדם והקדישה את מרצה וזמנה לקידום תעשיית הקולנוע הישראלית והפצת סרטי התעודה ברחבי העולם.

מתוך הרצון לתמוך בסרטי קולנוע כמחוללי שינוי חברתי רחב ומערכתי יזמה משפחת ירמות יחד עם קרן קופרו מענק הפצה אשר יעזור ליוצרים בצעדיהם הראשונים בשיווק והפצת סרטם בעולם. הקריטריונים המובילים לבחירת הסרט הזוכה יהיו הפוטנציאל בקרב קהלים בינלאומיים, היכולות של הסרט ליצור השפעה חברתית משמעותית ולשנות דעת קהל.

המענק בשווי 20,000 ₪ יכיל שירותים שונים המיועדים להפצת הסרט בעולם. השירותים ייבחרו בתיאום צוות קופרו עם מקבלי.ות המענק, כך שהפרויקט הנבחר יקבל מענה מדויק לצרכי ההפצה אשר יתמכו במסגרת המענק וישולמו על ידי קופרו.

ההכרזה על הסרט הזוכה תיערך באירוע חגיגי במהלך שוק הקופרודוקציות ה-24, שיתקיים בין התאריכים 31.5-3.6.2022.

קריטריונים להגשת בקשות לקבלת המענק:

– סרט ישראלי תיעודי שאורכו למעלה מ- 52 דק' ומיועד להפצה מסחרית והקרנה בפסטיבלים בינלאומיים

– הסרט נמצא בשלב עריכה מתקדם או פוסט-פרודקשן (לפני סגירה), או סרט גמור שטרם הוקרן

– פרויקט בעל פוטנציאל הפצה לקהל בינלאומי

– מיועד ליציאה בשנת 2022

– הגשת 30 דק' מתוך ראף קאט או פיין קאט מתקדם עם כתוביות באנגלית

– עוסק בנושאים: צדק, חופש ביטוי, זכויות אדם, ושינוי חברתי.

להרשמה לחצו ניתן להרשם עד 01.05.2022

קול קורא

דילוג לתוכן