קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

קופרו שמחה להודיע על הזוכים של השוק ה-25

 

הזוכה בפרס FIPADOC:The Amazing Tale of the Peace River Meteorite מאת יואב שמיר ובהפקת טניה אייזיקוביץ' ואינה פיכמן.הפרויקט יוצג בפורום FIPADOC בינואר הבא בביאריץ.

הזוכה בפרס MIA MARKET:Sapir מאת הבמאי לירן עצמור והמפיקות אורלי טופל וויוי הלפרין.הפרויקט הזוכה ישתתף בשוק MIA ברומא במהלך אוקטובר.

הזוכה בפרס Visioni dal Mondo:Guilt מאת רוני אבולעפיה ובהפקה של אסנת סרגה (ענני תקשורת).הצוות יוזמן לימי התעשייה של VISIONI INCONTRA בספטמבר על מנת להציג את הפרויקט שלהם.

הזוכה בפרס MEDIMED:

After the Evil מאת תמרה ארדה ובהפקת לורן לאוול. הצוות יוזמן להזמין את הראף-קאט המתקדם של הסרט למסגרת הANTI-PITCH בEURO-MED DOCS MARKET באוקטובר בסיטגס, ספרד.

הזוכה בפרס Dok-Leipzig:

One Street in Silwan של ביסאן טיבי ואנה סומרשף. הצוות יוזמן לקחת חלק בימי התעשיה של פסטיבל Dok-Leipzig באוקטובר

הזוכה בפרס Thessaloniki Documentary Festival:

One Street in Silwan של ביסאן טיבי ואנה סומרשף. הצוות יוזמן לקחת חלק בימי התעשיה של הפסטיבל Agora TDF במרץ 2024

הזוכים של שוק קופרו 25

דילוג לתוכן