קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.
תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.
לתרומה כספית >>אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן
מה?
הסיפור
ספקו תיאור ברור ופשוט של הנושא. על מה מדובר? ספרו בבירור על מה הסרט והשתמשו בשם הסרט כמה פעמים במהלך הפיץ' עצמו.
אל מי אתם מכוונים? מיהו קהל היעד?
הגישה
גישה דרמטית: איך אתם מתכוונים לספר את הסיפור?
גישה ויזואלית: איך הסרט ייראה?
הפרוייקט
מהו פורמט צילום?
סרט בודד או חלק מסדרה?
מהו הז'אנר?
מה אתם מחפשים?
פיתוח?
קופרודוקציה?
השלמה לצורך פוסט פרודקשן?
היכן?
היכן הסרט מתרחש?
מהם הלוקיישנים?
למה?
למה שיתמכו דווקא בסרט שלכם? מה מייחד אותו מהפרוייקטים האחרים ולמה שקהל בינלאומי יתעניין בו?
מוטיבציה: למה אתם מוכרחים לעשות את הסרט הזה? ולמה לך או לבמאי (או לחברה) יש את הזכות לעשות אותו?
למה יש צורך בסרט הדוקומנטרי הספציפי הזה? מה מייחד אותו – הנושא? הסיטואציה? דרישה של השוק או הזדמנות? סיבה אחרת?
מי?
מי הצוות שאחראי על הסרט? מפיק ונסיון קודם שלו, במאי ונסיון קודם שלו, צלם ונסיון קודם שלו, אחרים ונסיון קודם שלהם.
מי יופיע בסרט, מלפני המצלמה? למה אתם חושבים שהם יתרמו לסרט? מה מייחד אותם?
מתי?
לוח זמנים: הכנה לצילומים, צילומים, פוסט פרודקשן, תאריך השלמת הסרט.
מהו הסטטוס הנוכחי של הסרט? תארו את מצב התקדמותכם מבחינת פיתוח ומבחינה כספית.
מי משלם?
ציירו תמונה ריאליסטית של התקציב. אל תפריזו או תחלמו, אלה לא הזמנים המתאימים לכך.
הציגו מבט על ריאליסטי ומובנה של התומכים הפיננסיים שלכם. למשל, מהי הסיבה שבחרתם את השותפים הפיננסיים שלכם?
ציינו מה מצב ההפקה, כולל אם יש גוף שידור, או אם ישנם גורמים נוספים שקיבלתם מהם "כן".
מה להוסיף?
מכתב כוונות או כתב התחייבות.
חוזים, אם ישנם כאלה שכבר נחתמו.
תמונות או מפות רלוונטיות.
הסכמי הפצה.
מאת פול פאבלס, לשעבר מנהל ה EUROPEAN DOCUMENTARY NETWORK – רשת מפרה של קשרים ומידע בקרב אנשי הסקטור הדוקומנטרי.