קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

הפקת אימפקט

מפיקי אימפקט הם מומחים מיומנים שיוצרים ומנהלים קמפיינים אסטרטגיים של עשייה חברתית הבנויים סביב סרט תיעודי. מפיקי אימפקט עובדים הן עם יוצרים מתעשיית הקולנוע (מפיקים, משקיעים, מפיצים, מציגים, גופי שידור, פלטפורמות סטרימינג), והן עם הקהילה הרחבה יותר (מלכ"רים, ארגונים לא ממשלתיים, ממשלה, ארגונים קהילתיים, מוסדות ציבור, המגזר הפרטי, , גופים חינוכיים ועוד). זאת, כדי להגיע לקהל רחב, להעמיק את המעורבות שלהם בנושא ובמסרים שלו, כך שהצופים יהפכו לסוכני שינוי ופעולה. סרטים דוקומנטריים יכולים להעלות את מודעות לעוולות ולנושאים חשובים, אבל כשהם משולבים עם הנעה לפעולה, הם יכולים גם להביא לשינוי אמיתי בנושאים מהותיים.

 

בשנת 2018, Doc Producers Alliance ארה"ב הגדירה "מפיק אימפקט": 'מפיק אימפקט אחראי על מקסום הפוטנציאל של סרט לשינוי חברתי. התפקיד עשוי להשתנות בהתבסס על נושא הסרט ומטרות ההפצה המוגדרות, אך לרוב כוללות פיתוח אסטרטגיה, מיפוי נושאים, הנחיית BRAIN TRUSTS, פיתוח וניהול שותפויות ארגוניות, הפקת תוכן דיגיטלי ומעורבות, והערכה ומדידה של האימפקט. מפיק אימפקט עשוי גם לתאם ו/או לפקח על ההפצה הרשמית של הסרט. מפיק אימפקט עשוי למלא תפקיד גם בפיתוח תסריט ובגיוס כספים, החל מהקדם-הפקה״.

רקע-  חלק ממפיקי אימפקט מגיעים מרקע קולנועי, חלקם מרקע מקצועי אחר. אחרים הם אקטיביסטים, אסטרטגים, לוביסטים ואפילו אנשי שיווק. אבל כולם מגיעים לפרויקט במטרה מפורשת להבטיח שלסרט תהיה השפעה מוחשית על הנושאים שהוא עוסק בהם.

 

בפועל עבודת מפיק האימפקט כוללת:

ניהול אסטרטגי:

הגדרת יעדי הקמפיין, מסרים וטקטיקות שינוי (מדיניות, שיטות עבודה ארגוניות וכו')

זיהוי מקבלי ההחלטות, המשפיענים,והקהלים שיכולים להוביל לשינוי

ניהול כולל של הקמפיין על כל חלקיו

 

גיוס מימון:

כתיבת בקשות למענקים רלוונטיים

תִקצוּב וניהול שותפויות

 

פנייה לבעלי עניין:

פיתוח ומעורבות של גורמים מומחים מייעצים באמצעות Brain trusts

כתיבת הסכמים על שותפים

תקשורת עם השותפים

דילוג לתוכן