פעילויות קרובות

חו"ל פה ממול באנר

סרט טוב ימשוך אליו צופים סקרנים מכל רחבי העולם. אבל איך מגיעים אליהם? במציאות עמוסת התכנים בה אנו חיים, עבודת השיווק וההפצה של הסרט מתחילה מוקדם ממה שמקובל לחשוב והיא מוטלת על כתפיהם של יוצרי הקולנוע. דוקושוק, פלטפורמת ההקרנה המקצועית של קופרו בתמיכת מפעל הפיס, מזמינה אתכם.ן לסדרת הרצאות מקצועיות מפי אנשי תעשייה בינלאומיים על הדרכים לשווק את הסרט שלכם.ן באופן הכי נכון, חכם וכלכלי בתקופה המיוחדת בה

אנחנו נמצאים.

*לאור המצב, ההרצאות הן ללא עלות כשירות ליוצרי ויוצרות תעשיית הקולנוע הישראלית - בהרשמה מראש.

פסטיבלי קולנוע ואסטרטגיות הפצה

יום שני | 12.10 | 20:00

תפקידם ומעמדם של פסטיבלי הקולנוע בימים אלה וחשיבותם בבניית אסטרטגיית ההפצה של הסרט הדוקומנטרי ומכירתו בעולם. בואו לפגוש את סטפני פוקס מחברת Autlook Filmsales, סוכנות מובילה למכירת סדרות וסרטים דוקומנטריים.

כוחו של הטריילר

 יום שני | 26.10 | 20:00

איך טריילר לסרט תיעודי מפרגוואי על תזמורת, שכלי הנגינה בה עשויים מפסולת ממוחזרת, מצליח להגיע ליותר מ 3 מיליון צפיות?

בואו לפגוש ג'וליאנה פנארנדה-לופטוס במאית שותפה ומפיקת הסרט Landfill Harmonic שתספר על כוחו של הטריילר ככלי מכירה בשלבי העשייה השונים של הסרט.

צפו בטריילר ואל תשכחו לעשות לייק

FILM MARKETING: GO DIGITAL

יום שני | 9.11 | 20:00

במיוחד עכשיו, כשהכל קורה אונליין – בואו לפגוש את ג'ואנה סולצקה, מחברת Alphapanda, המתמחה בשיווק דיגיטלי לתעשיית הקולנוע, ולשמוע סקירה מרתקת על האפשרויות האינסופיות שהרשתות החברתיות מציעות לשיווק סרטי קולנוע וחשיפה לקהל יעד רלוונטי.

פלטפורמות ה VOD – איך מתחילים?

יום שני | 23.11 | 20:00

סקירה מקיפה מנציגת EUROVOD – המאגד את פלטפורמות ה Video on Demand האירופאיות המתמחות בקולנוע עצמאי, סרטי ארט-האוס ודוקו ושואף לקדם, להציג ולהפיץ מגוון רחב של תכנים שאינם מוגדרים כקולנוע מסחרי: מושגי יסוד, מודלים עסקיים ואיך כל זה עובד באמת?

 

 

accessibility