קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

Kaboom Animation Festival

07.21.2021

הפסטיבל נוסד בשנת 1985 אולם רק מ 2009 נערך באופן עקבי כל שנה בחודש מרץ.
הפסטיבל מעניק פוקוס ליצירות אנימציה מהולנד ומהעולם כולו ומוקרנים בו למעלה מ-400 סרטים, קצרים וארוכים.
זהו פסטיבל תחרותי, אם כי יש בו גם מסגרות הקרנה רגילות לצד פאנלים ומפגש עם אנשי מקצוע, רטרוספקטיבות ותוכניות הקרנה מיוחדת על פי תמות שונות. המסגרת התחרותית הבינלאומיות מוקדשת לסרטים ארוכים, סרטים קצרים, סרטי סטודנטים, סרטים הנעשים למסגרות לימודיות לבני 8 ומעלה ואפילו תחרות לסרטי אנימציה אשר נעשו במיוחד לרשת האינטרנט.
ההגשה לפסטיבל היא ללא עלות דמי רישום.
הקולנוע הישראלי פופולארי בפסטיבל הזה ולא מעט סרטים זוכים לייצוג בו מדי שנה, רק בשנת 2016 הוקרנו מספר סרטים קצרים ישראלים, בהם: "אלסקה" של ירין קפלן ואור דרורי, "Under the Small Sun" של שחר דיויס וטל קנטור, "Old Folks" של גיא חיות, "פלסטפארם!" סדרת רשת לילדים שיצר עמנואל לב ו"מלך הביצה" של נדב נחמני.

דילוג לתוכן