קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

Telefilm Canada

07.21.2021

ארגון ממשלתי פדרלי המנהל מספר קרנות קולנוע לאומיות: לסרטים באורך מלא, לסדרות טלוויזיה, ולניו מדיה. בנוסף, הארגון אחראי על השיפוט לגבי עמידתה של ההפקה בתנאים המכשירים אותה להיחשב כקו פרודוקציה עבור קרנות אחרות בקנדה.
רוב הקרנות בקנדה מאפשרות מתן תמיכה גם לקו-פרודוקציה אולם את הבקשה צריך להגיש מפיק קנדי, שיצר שיתוף פעולה עם חברה ישראלית. תהליך האישור (או ההמלצה כפי שהם מכנים זאת) מורכב משני שלבים: ראשוני, וסופי בהם צריך המפיק הישראלי להוכיח את החוקיות של המפיק הקנדי (כתושב קנדה וכאיש מקצועי אחראי). הכללים סבוכים למדי ולא נצליח לפרוש את כולם כאן, מומלץ מאוד לגשת לאתר להוריד את קובץ ה-PDF ולעיין בו ביסודיות.
בעבר הקרן התפרשה על פני מסלולים רבים, אולם בשנים האחרונות, לאור התייעצות עם מפיקים מקומיים הצטמצמה הקרן למספר מסלולים מרכזיים במהלך השנה.

דילוג לתוכן