קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

CNC – Aide aux cinémas du monde

07.21.2021

קרן מיוחדת לקו-פרודוקציות של מפיקים מהעולם עם מפיקים צרפתיים. הקרן מכוונת בעיקר לסרטים עלילתיים באורך מלא. את הקרן מנהל המרכז הלאומי הצרפתי לקולנוע (CNC).
בשנת 2009 נחתמה אמנת שיתוף פעולה בין ישראל לצרפת מה שעשוי להקל את הגשת הבקשות לקרן.
התקציב של הקרן, עומד על כ 6,000,000 יורו המחולקים בין כ 50 פרויקטים שנבחרים במהלך ארבעה תאריכי הגשות שונים.
לגבי התנאים לקבלת הקרן על בסיס קו-פרודוקציה: חייב להיות שיתוף פעולה בין משרד ההפקה הישראלי למשרד הפקה צרפתי. את ההפקה חייב לביים אדם שהוא אינו צרפתי. השפה של הסרט צריכה להיות השפה המקומית של המדינה (במקרה של ישראל – עברית). את ההגשות יש להגיש לקרן לפני תחילת הצילומים, במידה ורוצים להגיש אחרי הצילומים, ניתן לעשות זאת אך ורק באמצעות חברת ההפקה הצרפתית.
הפרויקטים נבחרים על פי איכותם האומנותית וועדה של שופטים בוחנת כל הצעה בקפידה. הצעה שתיבחר, תעבור עוד מספר שלבים בסופם יוחלט סכום התמיכה. בכל מקרה, סכום התמיכה, לא יעלה על 250,000 יורו להפקה אשר עוד לא החלה את הצילומים ולא יותר מ 50,000 יורו להפקה שצילומיה הסתיימו כבר.
לפרטים נוספים אפשר לגשת לאתר הרשמי בו גם יש רשימת אנשים אליהם אפשר להתקשר באופן ישיר

דילוג לתוכן