קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

Film Fest Hamburg

07.12.2021

פסטיבל קולנוע בינלאומי לסרטים עלילתיים ותיעודיים שנוסד בשנת 1992 ומתקיים בהמבורג, העיר השנייה בגודלה בגרמניה, בחודש ספטמבר. הפסטיבל מקיים כעשר מסגרות שונות בהן מוקרנים למעלה מ-150 סרטים. חלק מהמסגרות הקבועות מוקדשות לקולנוע מאסיה, מצרפת, גרמניה כמובן ושאר מדינות אירופה.

בפסטיבל מחולקים כתשעה פרסים, כשהפרס הרלוונטי לישראלים הוא פרס הקו פרודוקציה, שעומד על 25 אלף יורו. כמו כן מוענק פרס הפקה על ידי עיריית המבורג, פרס מבקרי הקולנוע של העיתונים הנחשבים "דר שפיגל" ו-"שטרן", פרס העיתונאים הזרים ופרס "מון בלאן" שניתן לתסריט הטוב ביותר.

בנוסף מוענק בפסטיבל פרס על ידי התאחדות בעלי בתי הקולנוע וערוץ הטלוויזיה (וכמה תחנות רדיו) NDR. ופרס מיוחד, לסרטים שמשתתפים בתחרות, ניתן על ידי צוות של שופטים המורכב מילדים.

מומלץ מאוד ליוצרים ישראלים לשים לב לפסטיבל הזה אשר מגלה אהדה רבה כלפי תעשיית הקולנוע הישראלית.

דילוג לתוכן