קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

Big Sky Documentary Film Festival

07.11.2021

הפסטיבל, נוסד ב- 2003 על ידי חברת הפקה המתמחה בסרטי טבע ונערך מדיי שנה מאמצע עד סוף חודש פברואר. כיום הוא פסטיבל הקולנוע הגדול ביותר במונטנה ואחד הפסטיבלים הגדולים בתחום הקולנוע התיעודי במערב אמריקה. מארגני הפסטיבל שומרים בקנאות על קו עצמאי ובלתי מתפשר של תוכן. כ-1,400 סרטים מגישים מועמדות מדי שנה, ובסופו של דבר מוקרנים כ-140 מהם.

לצד הקרנת סרטים ותחרויות, מייצר הפסטיבל רטרוספקטיבות, פאנלים ומפגש עם יוצרים, אירועי פיצ'יניג ועוד. בפסטיבל יש שלושה מסלולים תחרותיים: סרטים עלילתיים, סרטים קצרים, וסרטים קצרים שאורכם הוא 15 דקות ופחות.

במהלך הפסטיבל מתקיימת גם סדנה של חמישה ימים בשם DocShop שההשתתפות בה מותנית בהרשמה מראש ותשלום של 150 דולרים. ניתן להגיע להרצאות פרטניות ולשלם 10 דולרים לכל מפגש.

תוכנית נוספת שהפסטיבל יזם היא Big Sky Documentary Youth Fellowship בה מלווה הפסטיבל יוצרים צעירים מבתי ספר תיכוניים בעשיית סרט תיעודי קצר עד 10 דקות.

דילוג לתוכן