קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

AFI Docs

07.11.2021

פסטיבל קולנוע תיעודי של המכון האמריקאי לקולנוע, אשר נערך בוושינגטון מידי חודש יוני. הפסטיבל, שהוקם ב-2002, שם דגש לא רק על הקרנת הסרטים אלא, ואולי בעיקר, על מתן אפשרות לדו שיח עם היוצרים וכמעט כל הבמאים שסרטיהם מוצגים בפסטיבל מגיעים לשיחות עם הקהל.

הפסטיבל מחולק לשתי קטגוריות עיקריות, קולנוע תיעודי ארוך לסרטים שהם מעל 41 דקות, וקולנוע תיעודי קצר לסרטים שהם פחות מ-41 דקות. הזוכים אינם נקבעים על ידי חבר שופטים, אלא על ידי קהל הצופים. אחת מדרישות הסף של קבלת סרטים לפסטיבל היא בכורה אמריקאית.

הפסטיבל, שנפרש על פני חמישה ימים, מקרין כ-80 סרטים המייצגים כ-25 מדינות. בפסטיבלים האחרונים מספר המבקרים נעמד על כ-15 אלף איש.

דילוג לתוכן