קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

Diagonale – Festival of Austrian Film

05.18.2021

הפסטיבל, שנוסד בשנת 1998, נערך בחודש מרץ בעיר גראץ שבאוסטריה. מדובר בפסטיבל בינוני שמושך אליו כ-25 אלף צופים בשנה. הפסטיבל מציג סרטי עלילה, תיעודה, אנימציה, קצרים וניסיוניים. הפסטיבל מעניק פרסים כספיים אך מתמקד בעיקר בסרטים שהם הפקות אוסטריות, או לחלופין, קו-פרודוקציות שרוב המושקע בהן הוא כסף אוסטרי. דרישות הסף של הפסטיבל פונות ליוצרי סרטים המתגוררים באוסטריה, או בעלי אזרחות אוסטרית, או סרטים שהממשלה האוסטרית מושקעת בהם.

הפסטיבל מקבל סרטים בהקרנות בכורה בלבד, ואם כבר הגשתם את הסרט בעבר לפסטיבל והוא נדחה אין אפשרות להגישו שוב, אלא אם יש שינוי מהותי באופי הסרט (כמו למשל עריכה מחודשת).

דילוג לתוכן